Friday, October 28, 2011

im so sorry

  • maafkan saya mungkin ini tak patut terjadi. maafkan saya awak......
  • saya tak patut untuk singgah di hati awak.
  • semua ini tak patut kan wakk. saya tak layak untuk memiliki hati. awak salah saya kerana singgah di hati awak maafkan saya kerana terlalu banyak susahkan hari-hari awak. saya tak sepatutnya hadir dalam hidup awak setiap hari saya selalu sangat-sangat menyusahan awak maafkan saya awak....
  • tak ada niat pun nak tetapkan kerinduan untuk awak tak ada perasaan pun untuk mainkan hari-hari awak maafkan saya kerana tak dapat kawal kehendak hati saya awak..maafkan saya, saya pohon awak....
  • saya nak awak maafkan saya saya tak nak jadi penyibuk untuk hari-hari awak.
  • maafkan saya sebab saya sebab letakkan awak dalam hati saya maafkan.
  • awak saya tahu itu silap saya , silap untuk saya yang selalu sangat dahagakan perhatian dari awak , silap saya sebab selalu tanya kan perihal tentang awak , setiap hari silap saya sebab terlalu ambil tahu apa yang berlaku pada hari-hari awak silap , saya kerana selalu berkongsi cerita dengan awak , silap saya kerana menjadi diri sendiri sehingga awak rimas , silap saya sebab selalu buat telinga awak bernanah setiap kali saya batuk silap , saya juga sebab terlalu kerap hubungi awak , silap saya sebab buat awak terpakasa layan setiap karenah saya , silap saya kerana selalu mengingati awak , silap saya kerana jatuh hati dekat awak , silap saya kerana menyanyangi awak , silap saya sebab ambil tahu setiap pergerakan awak...
  • awak...tolong maafkan saya awak tak pernah buat silap kat saya sikit pun tak ada awak

p/s::maafkan saya kerana saya sayangkan awak...

No comments:

Post a Comment