Saturday, July 7, 2012

physiotherapy learning


hai semua. 
aishhh, rajin aku membuak buak nak update.
bhaha. 
nie aku nk crite psal apa yg kte org belajar.

class kte org santai je.
xde tension.
kte org bnyk main2 dri belajar.
mksud aku main2 tu, prctical laa.
teori nie sikit je.
sbb tu aku x tension bljar course nie.

gambar kat bawah nie sal sbject cardiorespiratory.
kte org buat exercise nie semua untuk tgk heart rate kita normal ke abnormal ke.
under range ke lower range ke.
tapi kebanyakannye lower. bhaha
sbb kta org malas nak excersice. ;p
actvities nie kte org buat selama 3 minutes.
then, after 3 minutes kte org kena kira pulse rate.

nie budak2 lelaki class aku yang buat dulu.
nie haaa. aku pom buat exercise nie. xde laa letih sgttt. bestt.

kami sebagai perempuan hanya memerhati dan bagi support dari belakang. bhaha

lepas siap 3 minutes, dye org pom kira laa pulse rate tu.

bosan menunggu aku pom online laa sekejap. bhehe

ini pom sama. sempat lagi korg duk posing eyk.

nie budak2 perempuan class aku selepas dye org buat exercise tu.
okay. sampai kat sini dulu.
kbaii.
doakan aku berjaya sem3 nie yup.
aku memerlukan doa2 korg untuk berjaya selain doa usaha dan tawakal aku :)

No comments:

Post a Comment